divendres, 28 de novembre del 2008

El facebook està matant aquest blog


Un article The Wired del mes d'octubre ja ho afirmava, però, no m'ho vaig creure. Ara, ja veig que és un fet: el facebook està matant el meu blog. Evidentment, és una qüestió de temps ja que tot el temps que he passat a dedicar al meu blog ara l'acapara la popular xarxa social. Però, no només és una qüestió de temps sinó també de format i de convergència d'eines web 2.0. De format, per què el facebook permet només amb una frase (actualització d'estat) expressar una opinió sobre qualsevol tema i perquè sovint, en el meu cas, he rebut més comentaris en una sola actualització d'estat que tots els que ha rebut el meu blog en 98 posts d'existència. L'altre aspecte positiu del facebook és la convergència d'eines: xat, mail (safata d'entrada), fòrums (totes les causes i grups), flickr i notes(el que equivaldria als blogs). El temps dirà i tractant-se de web 2.0...dirà molt aviat!