diumenge, 24 de febrer del 2008

Cibercampanya (IV): el cas del PPC

La pàgina web personal: Dolorsnadal.com



La pàgina web té els següents apartats:

Portada: s'hi troben les notícies d'actualitat que va generant el dia a dia de la campanya.

Sobre mi: on hi ha dades biogràfiques de la candidata.

Multimèdia: hi ha els enllaços a Twitter, Facebook, Flickr o YouTube.

Participa:
és un espai que explica com s'ha de fer per ser interventor o apoderat del partit en els propers comicis.

Contacta: és un espai on es pot enviar un comentari o una pregunta a la candidata.

YouTube: http://www.youtube.com/ppcatalunya

El PPC té un canal a YouTube que compta amb 22 subscriptors i ha rebut 3013 visites. El partit creat vídeos de temes de campanya, el més recent aquest:



Twitter, Facebook i Flickr




El partit ha apostat per totes aquestes eines de web 2.0. Dolors Nadal es pot trobar al Facebook on té 74 amics, entre ells, la Esperanza Aguirre. D'altra banda, té un compte a Flickr: http://www.flickr.com/photos/dolorsnadal. A més, és la primera candidata que utilitza el Twitter (http://twitter.com//dolorsnadal)encara que quan acabi la campanya es podrà analitzar quin ús n'ha fet.