divendres, 20 de juliol del 2007
Internet salva la Barbie
Les vendes de la nina més popular de Mattel havien baixat molt en els últims anys. S'hauria d'estudiar a fons l'impacte que les TIC han tingut en l'oci infantil i en les maneres que els nens i nenes tenen per divertir-se. És evident que els hàbits han canviat. Els directius de Mattel s'han agafat al peu de la lletra la frase "renovar-se o morir"...i sense cap dubte han optat per la primera i ha estat un èxit. La idea que ha rellançat la venda de la Barbie i d'altres gadgets de la seva línia ha estat la creació d'un món virtual a Internet (http://www.barbiegirls.com). Aquest món virtual ha aconseguit 3 milions d'usuaris en només 2 mesos. Unes xifres que ja ho diuen tot i més si les comparem amb les del popular món virtual, Second Life, que va tardar 3 anys a aconseguir 1 milió d'usuaris. Els nens i nenes que entren al món virtual de la Barbie poden vestir i dissenyar els seus avatars i jugar i xatejar amb altres usuaris. Amb aquest món virtual a Internet, la companyia de joguines nord-americana ha vist com augmentaven les seves vendes de forma espectacular. Fins i tot, han decidit treure uns reproductors mp3 de la línia de la Barbie que es poden sincronitzar amb el món virtual quan es realitzen trobades o xats.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
3 comentaris:
Llàstima que t'hagis fet gran Ester... segur que ja tens ganes de tenir filles per jugar amb elles amb la Barbie!
gran??? Segur que ja s'ha registrat per a conèixer el barbieworld!! Que ho passeu bé.
De fet jo ja he xatejat amb l'Ester a barbieworld. Suposo que no ho negaràs?
Publica un comentari a l'entrada